Försäljning av väskor

Hej hopp!
Nu är jag här igen.

Har haft sovmorgon men vaknade tjugo över åtta av en konstig dröm. Somnade om och vaknade kvart i tio av en annan konstig dröm. :P
Den ena drömmen handlade om ett slags konstigt fängelse som jag och massa tjejer satt i. Och så skulle vi rymma och helt plötsligt var jag i mitt rum och skulle packa.
Alla ropade "kom nu!" men jag skrek tillbaka "nej, jag måste packa alla mina kläder!". Jag kände mig stressad för jag ville ju ta med alla mina fina saker.
Crazy jag är va? :)

Den andra drömmen var om någon duva tror jag. Väldigt skumt.. Kändes om jag var i ett TV- eller datorspel.
Men nu är jag vaken och pigg.

Har ägnat större delen av förmiddagen med att fota mina väskor som jag håller på att lägga ut på Tradera. Kolla gärna in dem, jag heter Fernsehapparat där. :)
Kände mig lite som en kändisfotograf när jag stod ute i blåsten på balkongen och försökte få till snygga foton. Pratade lite med väskorna "make me love you, make me hate you" (barnsligt I know).
Hoppas allt blir bra.
Albin hjälper mig att beskära bilderna och göra dem snygga. OBS! Inget photoshopande. :)

Idag händer inte så mycket annat, jag jobbar från 15-18 och sedan ska vi väl softa.
Ska nog ta på mig mina nya stövlar idag :D
Jaja.

Uppdatering.
Jag bloggade i eftermiddags men hann inte lägga upp något inlägg för jag ville skriva mer. Så nu skriver jag igen.
Alla väskor ligger uppe på Tradera. Länken finns här.
Imorgon hade jag tänkt att lägga upp ett collage med väskorna, Albin hade lovat att hjälpa mig. Får se hur det blir. Men men. Nu kanske jag ska softa lite framför TV:n och sen sova.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0