Julshopping

Hej hopp!
Har precis kommit hem från Ikea och där köpte vi lite julsaker till nya lägenheten. Känns lite sjukt att det snart är jul... Fast visserligen har jag skrivit jullista vad jag ska köpa till folk och har redan fixat några grejer. Galning, tycker vissa. Smart tycker jag.
Då slipper man springa runt och lägga pengar på ogenomtänkta grejer några dagar innan julafton.
Jaja, jag ska inte vara moraltant.

Är trött efter jobb, var mycket grejer att slå in paket och så.
Men så är det ofta på lördagar, det är kalasdagen.
Snart ska jag göra en kladdkaka eller två för mormor och morfar kommer på middag ikväll.
Imorgon kommer farmor på middag och då ska vi äta god ryggbiff. Så otroligt gott! Vi åt det förra veckan och det var sanslöst sjukt gott. :) Tips, tips.
Ikea fick vi köpt en ny kudde och ett nytt täcke till mig. De vi har nu är liksom lite gamla och det hade varit kul med nya grejer när vi nu flyttar.
Köpte lite smågrejer också; diskborste, påsförslutare (eller vad de nu heter) och vi kikade lite på glas för några sånna har vi inte. Men de vi gillade fanns inte inne, de skulle komma nästa vecka eller så.
Men det blir väl fler turer när vi flyttat in.

Nu ska jag dra, men ha det!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0