Snart kommer tiden

Igår var vi på teater på Wendelsberg på min kompis Elias pjäs. Den hette Snart kommer tiden (ursäkta vi är faktiskt några som försöker leva i ett parförhållande här). Det skulle vara en fars men den var lite deppig tyckte jag.
Men den var kul.
Jag känner mig kultiverad.

Snart ska vi åka in till stan och gå på lite privat shopping hos Toria. Fundelerar på att köpa en bröllopspresent till Albins kompis som vi ska på bröllop hos i augusti. (Ja, jag gillar att vara ute i god tid)
Kanske fotar, kanske inte.
Jag skriver nog mer när jag kommer hem. Förresten är jag ledig imorgon så jag skriver nog mer imorgon också förresten.
Ha det gött!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0