Eyes wide shut

Jag har tagit det lugnt idag. Hos ungdomsmottagningen var hon snäll, as usual, och jag slapp undersökning! Yes, dagen är lyckad :P Hon är jättesnäll med undersökningar är läskiga.
Jaja.
Jag köpte lite solkräm också. (Heter det ens så?) Spf20 iaf. Jag gjorde något test och då låg jag på 20-25, men 25 fanns inte och jag ville inte ha 30, som var "high". Jepp.
Och jag tänkte kolla in bibblan innan jag gick hem och då lånade jag två böcker och passade på att hyra en film. Eyes wide shut av Kubrick hade jag tänkt att se ett tag, för någon kompis sa att den var bra.
Den var mest... Konstig. Inte lika konstig som Clockwork Orange men konstig :P Thriller visserligen, men inslag av... Porr. :O Så kan det gå. Han gillar att avsluta sina filmer lite abrupt sådär, och han gjorde mig inte besviken i det avseendet.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med.
Spela lite dataspel/tvspel? Sticka? Kan ju alltid läsa en bok. Kommer inte på något kreativt jag kan göra ändå.
Vi får se. Vi hörs väl. :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0