Don't know much

Aaron Neville - Don't know much.

Dagens låttips :P Den är rolig. Beyoncé härmade den låten när hon var hos Tyra i förra veckan.
It's good!

Ny vecka igen. Känns ganska bra. Rätt så givande helg. Väldigt trevligt att umgås med Albin. Och idag ska vi på teater på Wendelsberg. För att kika på min kompis Elias pjäs.
Det ska nog bli kul, men jag vet inte riktigt vilken sal de ska vara i. Men det ordnar sig nog.
Nu ska jag hitta mina strumpor och sedan skynda iväg till jobbet. Det är jättefint väder idag och då måste jag jobba inomhus :/
Igår kunde jag ligga ute på altanen och läsa och sola lite försiktigt. (Jag hade soskydd! Ha! In your face, solen!!)
Men jag får säkert kul idag ändå.
Hoppas ni får det också! Om ni är lediga, gå ut och sola!!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0