Tomhet

Nu är det så tomt här igen..
Albin sitter på tåget till Sthlm igen och jag sitter här och vet inte alls vad jag ska göra.
Kanske se en film eller något.. Men jag känner mig så halv, bara.

If you ain't here I just can't breathe
Theres no air, no air


Så känns det. Lite iaf.
Igår var vi på kalas, vilket var rätt kul. Vi fick se det nya huset, och det var verkligen jättefint. Hade tyvärr lite huvudvärk men inte så mycket. Vi spelade Vem där? och jag vann två gånger. Hade nästan glömt hur roligt det var :)
När vi kom hem köpte vi god mat och myste sedan framför TVn och Scrubs.
Idag har vi mest slappat, kollat på Scrubs och pusslat. Har ett jätteroligt pussel jag fick förra julen, alltså 07. Massa figurer överallt som gör massa saker samtidigt.


Tusen bitar, det gör man tydligen inte på en dag!

Det är ganska svårt men det är himla kul! Vi fick lite ont i nacken när vi satt framåtböjda för att se alla små bitarna.. Jaa :) Såhär mycket har vi hunnit på några timmar iaf. Det var kul.


Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska pyssla med nu. Se en film?
Pride and prejudice är alltid kul, speciellt med Kiera Knightley. Och Mr Darcy är fab! Underbar, tycker jag. Män på den tiden, mm.. Får övertala Albin att klä ut sig i kravatt och skjorta och allt vad de har, någon gång.. :)
Mohaha.

Imorgon blir det jobb och träning och alla dessa saker på TV. Får se hur det blir.
Adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0