Stay until morning

Zoo - Stay until morning

Dagens låttips. Hörde den idag på (gissa var?!) P3. Väldans mysig.
Hittade den på Spotify, men när jag försökte leta efter två andra låtar som jag hade hört idag så fanns de inte. :( Himla synd, för de var bra. Får försöka igen en annan dag.

Nyss, när jag läste en blogg, skrev hon om en Twilight-parodi. Den var himla rolig faktiskt!
Det är kanske bara för jag har läst alla böckerna och sett första filmen, men jag publicerar den här så ni kanske också tycker om den.

 
Twilightgänget goes Katy Perry. Lite fånigt men ändå.

Idag började dagen med att jag ramlade i mormor och morfars trappa och skadade lilltån på vänsterfoten. Jäkligt jobbigt, faktiskt. :( Jag haltade lite för det gjorde så ont att lägga vikt på den. Det gör mindre ont nu, men fortfarande lite grann. Jobbigt.
Annars har det varit bra idag, har haft saker att göra och det är alltid trevligt. Inte för mycket, inte för lite utan lagom. Yes! Jag har också fått skattepapper.
Har ni fått era papper?

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med. Jag ska sätta på en inspelning åt pappa och åt mig själv också, men annars vet jag inte. Känner mig inte så hungrig så skippar nog att äta.
Jättehemskt, jag vet inte alls när det hände, men jag har gått upp i vikt. Misstänker jag, jag kan inte sett ut såhär innan iaf. Och jag vet inte hur det gick till, men jag får se till att fixa det. Bort med allt vad läsk och skräpmat heter. Äter inte godis så ofta men bort med det med. Får försöka ta mig ut på promenader varje dag också, men det känns att det är så svårt att få tiden att räcka till. :/
Nu ska jag nog läsa lite bloggar, men vi hörs nog imorgon!
Kisses and hugs!

Kommentarer
Postat av: Tjelsi

Alltså, den parodin var AWESOME!



vart det ett skolprojekt eller är den proffsigt gjord?

2009-03-30 @ 21:58:29
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=W1FRIrgqeFU

2009-04-09 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0