He's not that into you

Mycket bra film. Faktiskt.
Men den var bara bra (nästan iaf) för att Justin Long spelade en sådan rolig och cool roll.
Annars hade det väl mest varit ännu en tjejfilm.. Det var det också men inslag av coolhet. Typ. Tjejerna i filmen verkade ovanligt desperata.. Jag känner ingen tjej som blivit/är sån.
Ingen av mina tjejkompisar iaf..
Men annars var den bra, och intressant. Liknade Love actually lite, med hopp bland olika personer och deras liv. Det är alltid trevligt.

Nu är jag trött. Och lite hungrig.
Imorgon har jag sovmorgon. Jag ska ta mig en macka och sedan skriva ett inlägg om Heidi Klum.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0