Every day is like Sunday

Det känns så nu. Händer inget extraordinärt.
Allt är som vanligt, fast tråkigare. Jag känner mig helt... Lam. Uttryckslös.
Känns inte som jag har något speciellt att se fram emot.
Känner mig.. Konstig. Har lust att vara elak så jag kan bli ledsen och ångra mig. Typ.
Hemska tider. Jag borde stänga in mig i garderoben..

Undrar om jag kan föreslå filmkväll istället för utekväll.
Med chips.. <3
Får se.
Hade tänkt att pyssla lite med mitt hår. Kanske locka det eller så.
Något får jag väl göra iaf, annars hänger det bara där.


Suddig bild på mig och Tjet. Han är dock inklippt, om ni inte ser det.


Jag har verkligen inget att säga, så avslutar väl här.
Hoppas det händer något senare så jag har något att berätta imorgon.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0