Dumbledore = bög?

That's so I've heard.
Jag är inte efter eller något, jag hade totalt glömt bort det :)
Men hittade en liten video om det nu imorse och kom ihåg det igen. Det är ju ganska kul.
Eller ja, kanske bara om man är lite barnslig som jag.
Men ändå..



Nu ska jag gå till jobbet, som vanligt.
Känner mig ganska trött. Tråkigt :( Men har några tidningar jag kan läsa innan jag börjar. Och har precis gjort lite nyponsoppa som jag ska dricka när jag kommer till jobbet. Nyponsoppa bättre än te?
Antagligen, men kanske bara just nu.
Idag är det Simon och Tomas och sedan Project Runway. Annars får vi se vad som händer.
Hugs!

Kommentarer
Postat av: Tjelsi

Ramlade in på din blogg idag! Måste säga att den är väldigt fin och intressant. kommer följa! ^_^



Håller också med dig om Caroline af Ugglas, jag förstår inte hur hon kunde få en enda röst verkligen.



Ha det gött!

2009-03-09 @ 12:09:44
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Sara

Vitaminmässigt: ja. men se bara till att den inte innehåller en massa socker!

2009-03-09 @ 15:39:41
URL: http://bravaragazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0