Intet nytt på bloggfronten

Varje morgon gör jag samma sak: jag går upp, äter frukost, duschar, klär på mig och sedan kollar jag mailen och om någon har bloggat. Oftast har någon bloggat, och det är kul att börja dagen med. Men idag så hade ingen alls bloggat. Va?? Men.. Det är ju min rutin...
Folk borde blogga mer! Iaf folk som jag har bevakning på bloglovin.
Det är så svårt att hitta någon blogg som är rolig att läsa.
Om du som läser har en bra blogg, tipsa gärna! Iaf om du uppdaterar den ofta, annars är det inte riktigt lika kul.

Inatt mådde jag dåligt. Så himla värdelöst! Jag visste att jag inte skulle ätit den där sockervadden...!
Jag hatar verkligen att kräkas, så när jag började må illa vid ett-tiden så tänkte jag att det var kört. Men det var bara lite reflexer och inget spyande för mig.
Tur. Kan ju inte bli sjuk när jag ska jobba dagen efter. Inatt kan jag bli sjuk, för jag är ledig imorgon. Fast helst inte.
Nu är jag i ovanligt god tid och ska nog spela lite Sims2 innan jag går till jobbet. Det är säkert lika varmt idag som det var igår.
De som är ledig är lyckostar och måste äta glass, annars är ni konstiga.
Ha det fint denna soliga dag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0