Why don't you go off and love yourself?

If I did that, Holly, it won't be anything left for anyvody else.

White Stripes är mysiga, iaf de gamla låtarna.


Idag är jag nog på sjunghumör. Och se på gamla filmer-humör. Typ Dirty Dancing (lyssnar på soundtracket). Patrick Swayze med smör på..! ;)
Och jag satt och läste en ny pocket förut, och jag blev så sugen på att se en må bra-film, som t.ex. Under the Tuscan sun. Albin blir lite trött på mig när jag ser den, för jag har sett den så himla många gånger men den är ju så bra. Ska man inte se filmer som gör så att man mår bra och är glad? Det tycker jag.
Så den ska jag se sedan. Kanske mamma vill titta också. Man vet aldrig.
Och jag ska vara snäll dotter och laga god mat. Lövbiff och pommes med gräddsås och sallad. Blev så sugen på det! Och igår gjorde jag soppa. Det var inte så krångligt som jag trodde, som vanligt.
Hade med lite till lunch idag och det var gott.


Var hos optikern idag också. Syntest för körkort.
Och jag märkte att jag ser rätt kasst. Måste nog ha mer styrka, tyvärr. Skit också.
Jag såg ju nästan inget utan linserna. Men det var ett tag sedan jag kollade linserna. Glasögonen kollade jag ju för inte så jättelänge sedan, så de är ju bra och tillräckligt starka men jag fick iaf boka en tid så de kan fixa rätt styrka åt mig.
Det var lite synd, det är ju så dyrt med att kolla synen.. Isch isch.

Nu ska jag nog gå och väga in mig på Wii Fit, glömde/orkade inte det igår. Och sedan ska jag laga mat, och efter det ska jag se på sista avsnittet av Top Model 11. (Som jag redan har tjatat om...)
Och jag bokade nyss en biljett till Changeling på fredag, klockan sex. Fanns ingen tidigare, lite synd men jaja.
På lördag blir det nog indisk resturang med kusin Cajsa (har jag redan sagt det? Jaja). Myspys.
Nu ska jag dra mig.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0