Take the lead

Jag hade ju planerat att se Under the Tuscan sun men när jag hade den i datorn så laggade och hackade den, så jag orkade inte lägga mig framför TVn och kika. Dessutom ville jag prata med Albin.
Vi hade på Skype och jag hade kopplat in min webcam, och Albin blev så glad att han kunde se mig, för han har inte gjort det på några dagar. Jag har sett honom innan i hans webcam, men den camen som han hade kopplat in åt mig förut var pixlig och konstig bild på, så jag rotade fram min gamla Logitech och vips såg han mig!
Det var kul. Istället för Under the Tuscan sun såg jag en del på Take the lead, som är en dansfilm med Antonio Banderas. Lite halvkass men jag gillar att se när de dansar. Jag snabbspolade för ville bara se dans.
Men idag vill jag se Tuscan-filmen! Och därmed basta!


McKey vann Top Model 11. Blev lite besviken faktiskt, jag tror inte jag har blivit det innan. Jag tyckte verkligen att om någon skulle vinna så skulle det vara Analeigh, men hon strulade till det vid reklaminspelningen. Synd, annars hade hon nog vart himla kul att se på den låååånga catwalken, som för övrigt var stencool.
Jaja, inte älta det nu, det kommer fler säsonger...

Imorse fanns det inget äppelmos till min gröt. Fick ta hallonsylt men det smakade lite skumt ihop.. Och nyponsoppan är slut så jag har inget varmt att ta med till jobbet. Hm.. Kanske kan ta med några tepåsar, fast.. Nja, krångligt.
Får se hur det blir.
Idag blir det jobb blandat med jobb och sedan lite jobb. Plus att jag måste åka till Djupedal för att hämta ut min filmaffisch på Audrey Hepburn. Måste alltså fylla på mitt busskort också.. Usch, tycker inte om oväntade utgifter. Eller oanade, eller vad det heter. Hade inte planerat in det iaf, fast jag måste ju resa hit och dit till stan, så det var kanske inte jätteoväntat.
Måste sätta in lite money på mitt konto också. Fixar nog det innan jobbet, tror jag bestämt.

Hoppas, hoppas, hoppas min lille jordgubbsväska kommer idag..! Den har inte kommit än, men den borde verkligen komma idag. Posten kommer så sent nu för tiden, den brukade komma tio innan, nu kommer den halv elva typ. Och jag brukar gå till jobbet halv elva, ungefär. Men men.. Petitesser.
Igår var det två veckor tills jag skulle åka och hälsa på älsklingsAlbin, mitt lilla riskorn. <3
Nu ska jag fixa håret och slänga på mig mina japanska Converse och sedan iväg till banken och sen jobbet!
Salut!

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag hade inte sett det sista avsnittet så det var ju inte meningen att jag skulle se det där, men jag höll iaf på McKey so that's a good thing. ^^ Fast Analeigh var söt!

2009-02-12 @ 23:27:14
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0