Race


Albin och jag med likadana tröjor.

Hejsan! Nu har jag tagit mig tid till att skriva lite.
Det har inte hänt jättemycket, fast igår var vi på Albins jobb och kikade runt. Alla var trevliga och det verkade vara ett spännandejobb. Fast jag är nöjd med mitt :)
Vi susade runt lite i stan också men vi var båda trötta, så vi lunchade på Kungshallen och sedan åkte vi hem och softade. Genom att det blev lite problem (läs: Josie satt och läste bloggar) så hann vi inte gå och ätapå någon resturang, alla stängde vid nio. Dumheter...
Vi gick runt tills vi kom till Konsum och där köpte vi en soppa till Albin och smör till mig. Jag åt mackor till middag, hoppas det blir bätte idag.
Maten i Kungshallen smakade rätt konstigt...
Vi tog indiskt båda två men den var jättesöt men samtidigt sur. Konstigt. Hemma är den bättre.. :)

Idag ska vi fika med Emelie klockan tolv så jag får nog äta frukost nu. Och göra mig i ordning. Harlequinkjolen får komma ut idag.
Det som verkar vara lite dåligt är att mina fluffskor har börjat gå sönder på insidan. Ungefär vid hälen så börjar fodret lossna tror jag.. Illa, för de är mina favvisar. Så fina och värmer så bra.. Jaja, Albin påpekade att jag knappast har brist på skor hemma. Fast nu är jag inte hemma utan här och här har jag bara de skorna + ett par högklackade men de är nog inte så smarta att gå runt i snö med.
Får se vad som händer mer idag och imorgon vet jag inte heller.


Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0