God Jul!

Hej hopp och god jul på er alla som sitter på internet på julafton ;)
Jag hinner nog bara sitta lite här på morgonen för snart ska vi åka till mormor och morfar och äta jullunch. Och träffa all släkt! Och dela ut julklappar. Och på kvällen är vi hemma hos mamma och pappa och äter mer mat och delar kanske ut fler julklappar.
Det är så himla mysigt och jag har inte tid att sitta här och läsa bloggar och dylikt :P
Kanske dyker upp på kvällen/natten, man vet ju aldrig.

Jag har redan hunnit få och ge julklappar! Albin fick en julstrumpa med lite manliga grejer och ett muntligt avtal att jag ska bjuda honom på middag och 3D-bio inklusive popcorn och läsk. :) (Hade inte tid att ta mig till SF eller skriva ett kort, men jag hoppas det här går lika bra)
Av min älskling fick jag den finaste hittills: ett Nintendo Dsi! :D


Jag är lite nyvaken. :P


Mitt fina, fina spel. I julfärg!!

Och två spel till; Style Boutique och Guldkompassen.


Bästa spelet!

Jag har spelat demoversionen av Style Boutique på hans Dsi och tyckte det var superroligt och ville köpa det med en gång. Men nu har jag alltså fått det av den finaste :)
Han är så himla urgullig! Tur att jag har en till julklapp att ge honom senare.


Well, nu är jag finklädd i klänning och ska sticka iväg för att kusin Cajsa ska hjälpa mig att fixa till mitt hår lite fint. Hmm.. Undrar hur det blir att ta med julklappspåsen på bussen? Det funkar nog. Jaja.
Hoppas alla har en trevlig och mysig och rolig jul så hörs vi någon gång snart! :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0