Guitar Hero Legend

Jag har varvat Guitar Hero! Eller ja.. På easy men ändå!



Man måste ju börja någonstans. Sist jag spelade fastnade jag på sista bossen och har inte spelat själv efter det. Har spelat tillsammans med Albin där vi spelar både gitarr och bas.
Men jag kände mig tillräckligt duktig så jag spelade och vann på första försöket idag! Yay! :)
Lite duktig är jag allt.
Har inte spelat igenom alla låtarna på easy men får göra det. Sedan får jag väl försöka mig på medium. Men jag klarar inte av de där blåa :P Och så går det snabbare. Jisses.
Jaja. Det går kanske efter ett tag.

Sovmorgon idag. Jag har gått ner ett kilo! Nu har jag typ 6 kg kvar till min målvikt.
Men det känns bra. Och alla säger att jag ser smalare ut, har fin figur och är stolta. Det värmer i hjärtat. :)
Nu ska jag fixa iordning mig och äta något innan jag ska jobba.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0