Medelpass + styrka

Ja, jisses..
Hela dagen har jag försökt peppa mig själv för det är träning idag. Det gick rätt bra med peppandet, drack lite drickyoghurt innan jag slutade för att få lite extra energi och inte gå och vara jättehungrig på passet.
När mamma, Albin och jag har kommit till Friskis och ska dra våra kort så ser jag att det står "Lillwor" på passet i stora salen.
"Det kan ju inte stämma?" tänker jag och går och tar av mig skorna men mamma hade också sett det och sa "åhnej!"
Albin visste inte vad vi pratade om men Lillwor brukar köra hårda, tuffa pass med mycket styrka.
Hon höll i vårt pass. Vanligtvis brukar det vara Charlotte och hon är bra, har bra musik och kör lagom tufft men hon var borta så Lillwor tog hennes pass. Jisses vad kämpigt.
När vi var ganska slut så sa hon "och nu ska vi ta i lite!"
Ta i? Jag hade ju kämpat som en gnu och hon säger att vi ska börja kämpa!? Jag är klenis...

 Det är bra att vi gympade, det känns bra efteråt. Även fast jag tog det lite lugnt ibland + fick kramp i vaden i början (Lillwor kom och försökte hjälpa) så var det bra för mig.
Ska nog gå på onsdag också, undrar vem som håller i det passet.


Idag var det kul på jobbet. Tvillingarna i min förra klass kom in och var... Lika varandra. (!)
Den lilla tanten som är snäll (icke att förkopplas med den lilla finska tanten) var där och sa att jag är så snäll och duktig och håller koll på henne. Blir alltid så glad när hon säger så.
Lilla tanten - you're simply the best! (better than all the rest..)

Nu väntar jag på att duschen ska bli ledig, sen ska det ätas något och sen se på I ditt ansikte med Magnus.
Han så trevlig, me likey!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0