I always get what I aim for and your heart and soul is what I came for

Jag gillar verkligen soundtracket till Kinky Boots. Det är så himla bra.
Filmen är ifs jäkligt bra och det är ju som mest mäktigt när man ser Lola sjunga låtarna, t.ex. What Lola wants.
Albin gillar också musiken. Det är så bra att vi gillar samma saker (fast inte allt såklart).
"Me likey!"

Föreläsningen idag var superbra!
Om ni får chansen att se David Lega - gör det!
Han utstrålade så mycket... Självsäkerhet, lycka.. Han hade sådan grym utstrålning som han liksom överförde till publiken. Om ni fattar. Man mådde himla bra efteråt. Det kändes inte fel om man ställde någon konstig fråga, han var hur cool som helst. Jag ställde ifs ingen fråga, är dålig att komma på bra/dåliga frågor när det gäller.
Han berättade lite om Paralympics och han har ju satt 14 världsrekord. Helt sjukt - på ett bra sätt.
Jag skrattade massor, för han berättade roliga saker på ett roligt sätt. Skitgrymt!


Har pluggat lite idag. Bara läst två stenciler så ska läsa ca. 4 kapitel imorgon i Språksocoilogi. Einarsson - is the shit!

Måste fråga någon om den vill handla på forever21 med mig. Så dyrt att betala frakt själv. Bättre att köpa lite tillsammans och betala hälften av frakt och allt. Kanske kusin Cajsa. Finns så fina kläder, billigt och de sitter bra och, ja, allt :)
Kul att blogga igen!

Har boktips btw.
  • Meg Cabot - Babbeldrottningen
  • Jill Smolinski - Nästa sak på min lista
  • Sophie Kinsella - En shopaholic får en syster
  • Cecilia Ahern - Där regnbågen slutar
Ja, där var några iaf. Kan tipsa om filmer imorgon eller så.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0