Spa me up!


Comwell, Varbergs kurort.

Mamma bestämde häromdagen att vi skulle åka på spa tillsammans och bara slappa och ha det skönt. Och jag tänkte att det nog skulle vara trevligt men när skulle man hinna med det?
Men iaf, efter noggrannt överväganade bestämde vi oss för Varbergs kurort. Albins mamma tipsade om den, för hon hade varit där, och mamma hade läst om det och tyckte det verkade bra. Så bra!
Idag bokade alltså mamma in oss i nästnästa vecka för en natt. Då blir det lunch, massage, (för mig) ögonbrynsformning och middag! Så mysigt. Har inte sovit över någon gång, bara fått massage på Hagabadet.
Spännande, spännande.. Man kan lugnt säga att jag är uppspelt.

Jag är dock lite trött idag. Och hungrig. Och filmsugen som aldrig förr. Har redan bestämt att Albin och jag ska se Remember the Titans, för den är bra, plus att Hayden Panetteri är med. Fast hon är bara liten tjej, under 10 iaf.


Jag får så mycket böcker, känns det som.. Idag kom sista boken i min samling med Marian Keyes; Å andra sidan. Fick också två pocketböcker. Johnny Cashs biografi, både på svenska och engelska. Tänkte bara ha på svenska men mycket coolare att läsa på orginalspråket.

Imorgon ska jag träffa Toria och Klara, de skulle ut och frågade om jag ville haka på. Varför inte? Bara jag slipper dansa, är inte mycket för sånt. Det är väldigt trevligt och mysigt att göra sig fin och sen sitta och dricka och snacka med folk men dansa.. Naej. Jag dansar gärna hemma, när jag är ensam, till überbra musik.
Min musiksmak spelas ofta inte på krogen, för den kanske inte är de senaste.. :) Vissa kanske, men inte allt.
Btw, om någon ville veta har jag ca. en månads musik på min dator. Alltså, alla timmar och minuter räknat, så är det sammanlagt en månads musik. Ganska sjukt. Lyssnar inte på allt förstås. Men ändå, en månad.
Är lite impad, men min bror har säkert två månader.
Så jag ska dra på mig en fin långärmad klänning (påminner lite om American Apperel) och färgglada strumpbyxor och hoppas på det bästa. Ska nog lufta min clutch från NYPD också.


Nej, nu är jag vansinnigt hungrig och mamma passar hund och pappa kommer sent ikväll och Albin pysslar med dator, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.


FILM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0