Snacks, burleskdans och massor av kläder

Japp, det var vad min kväll innehöll. VIP-kväll is the shit.
Folk går utanför och tror att det är öppet men det är bara för oss speciella, mohaha.
Nej, nu är jag taskig. Usch.

Anyways var det rush in till Topshop och ner för rulltrappan till tjejkläderna och man visste verkligen inte alls vart man skulle börja. Jag ville ha en väska eller något stickat. Hittade de stickade grejerna och drog ner två tröjor och småsprang iväg till väskorna. Helt galet, det var så mycket folk och musik och dricka och snacks och godis, så det var inte klokt.
Hittade en grå väska, en kjol och sen bar det iväg till provrummet. En av de stickade tröjorna var en 34 och var inte så snygg men en tröja var väldigt fin, mörkblå tröja. Typ en poncho.
Sen ångrade jag mig med kjolen och väskan.
Hittade en annan väska som var svart och större. (Letar efter den perfekta, stora väskan :P)

Det stod också om man handlade fort så fick man en gåva av Elle så det gjorde vi. Jag köpte tröjan och väskan och Victoria köpte en jacka och tröja och kanske något mer, jag minns inte riktigt.. Man fick en plastnecessär. Yay...
Aja, alltid något gratis :)

Mycket folk och mycket kläder inne på Topshop.

Sedan upptäckte vi att man kunde gå till andra butiker i Arkaden. Det finns ju Zara, Raglady, MNG, D.O., Kicks, Glitter, ja massa annat. Så vi kikade in där också. Det var jättekul! Vi susade in på Kicks och jag köpte hårfärg och en varm ansiktsmask. De är väldigt roliga, och varma..! :P
Vi softade lite på nedervåningen där det fanns en scen och då kom det några rödklädda tjejer och jag tänkte att det skulle bli dans.

Dancytime.

Sedan upptäckte jag att det inte bara var vanlig dans utan mer... Burleskt.

De slet av sig kjolarna och började skaka loss med sina fransprydda trosor.


Sedan åkte också halva topparna av och de dansade i bh och trosor.

Sedan åkte bhn av och de dansade loss. Sedan var det slut. Tur det. Jag var chockad.

Tja, det var iaf en rolig kväll. Bilder på det jag har shoppat kommer imorgon.
Ha en supertrevlig kväll, jag ska kika på Hells Kitchen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: fine

Idag är sista dagen för min bloppis där jag slumpar ut bl.a stövlar från Replay, skor från Marc Jacobs, Nokia designmobil 7370, 7 for all mankind, Acne, DKNY, Diane Von Furstenberg, Peak Performance dunjacka m.m

Välkommen in!

http://fine.webblogg.se/2008/september/bloppis.html

2008-10-03 @ 07:54:40
Postat av: Bea

men gud..hah. Vad var det för något du var på? kram

2008-10-03 @ 17:57:19
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0