Färdigpluggat!

Nu är jag äntligen klar med allt. Nu ska jag bara repetera av bara tusan!
Känns bra.
Det kom lite släkt förbi förut. Gudfadern Lars, morbror Jonas och mormor och morfar. Det blev kanelbullar och kaffe, fast jag drack grönt te. Måste köpa nytt för mamma sa att det nästan var slut. :(
Men det betyder en tripp till Haga och det är alltid trevligt! Det är som Gamla stan fast ändå inte..


Glömde berätta att det haglade igår. Det var fruktansvärt, det lät som fönstrerna skulle gå sönder. Det är rätt coolt att titta på (om man är inomhus, vilket jag var), tog ett par kort också:

Ganska mycket hagel på vår altan.


Såg ut som snö när vi gick ut senare.

Var orolig för pappa var ute och sprang. Han kom hem en stund efter det hade börjat och var genomvåt. Lite otäckt.

Albin färgade mitt hår igår och jag är nöjd. Man ser inte jättemycket skillnad, men jag märker det ju. Det är ju jag som går omkring med utväxt annars.. :P
Brunt, as usual. Slingorna håller på att försvinna. Hmm..
Borde ha uppklippt? Hmm.. Frisören tyckte inte jag ska ha lugg, jag är för tjockis. :) Trist, men har man runt ansikte så har man. I should know..

Det ösregnade när vi gick från krogen igår. Jag blev blöt, mitt hår blev fluffigt och jag var allmänt grinig. Hata regn. Blä.
Mysig dag annars idag. Myskläder + stickad kofta is the shit när man ska plugga.

Nu ska jag kika lite på skor och stövlar och kängor på internet.
Något tips om bra gummistövlar?
Inte de på H som kostar över 1000 utan lite billigare men ändå med bra kvalité hade jag tänkt mig.
Ska kika på snygga stövlar också, utan klack. Tips igen?
De har nog fina på DinSko.

Ska ordna lite med julklappar också. Har skrivit en lista på vilka jag ska ge till och vad de ska få. Kommit ganska långt, fixat tre fyra julklappar redan. Men om jag känner mig själv rätt kommer det gå långsamt med det andra och jag kommer vara ute sent. :)
Bra att jag gör samma misstag om och om igen.
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0