Min hemliga idol

Lite skumt om att blogga om någon som är hemlig, eftersom ni såklart inte får reda på vem det är. Men vill "avreagera" mig lite så ni får allt lyssna bäst ni vill!

Har nog inte haft personen som idol så länge, tror jag iaf, men det känns rätt bra.
Kan iaf avslöja att det är en tjej.
Om jag hade fått välja hur jag skulle vilja vara, så skulle jag vilja vara precis som hon. Fast med mina egna inslag i personligheten förstås.
Missförstå mig rätt; jag är väldigt nöjd med hur jag är och att jag är jag, men om man fick önska liksom.

Hon är alltid så snäll och trevlig, (svärmorsdröm?) klär sig alltid rätt till alla tillfällen och är nog omtyckt av alla. Aldrig hört henne säga något ont, inte sett henne göra något dumt. Det kanske låter trist, att hon är präktig och så men det tycker jag inte. Visserligen så är jag lite ordentligt av mig (motvilligt?) men hade inte haft något emot om hon var rebell. Det är bara det att hon är sig själv som gör det bra, så om hon varit rebellisk.. Bra liksom.

Känner mig alltid lite underlägsen, men det är ju bara för jag tänker lite skumt, misstänker jag. Har alltid väldigt roligt med henne.
Förstår inte hur en människa kan vara så god, om ni förstår vad jag menar.
Hon är bra. Jag hoppas jag kommer känna henne för alltid, det verkar bra.

Nu är jag trött och jag ska upp halv nio imorgon, så jag tänker nog gå och lägga mig lite.
Imorgon ska jag bjuda Albin på indisk resturang, för han är student och jag är miss försörjare. Ha!
Iaf lite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0