Mysonsdag

Idag ser det ut att inte vara så varmt ute, det är lite moln på himlen men det har inte varit supervarmt denna veckan, inte så som det var förra veckan. Vilket är ganska skönt, jag klarar inte av värme så bra :P
Idag ska jag bara ta det lugnt. Ska nog ligga och läsa Eld, uppföljarfen till Cirkeln.
Läste ut Noras val igår, får se om jag orkar skriva en recension idag.
Nu är det frukost för mig, vaknade för 20 minuter sedan. Äntligen fick jag sovmorgon, så skönt! :)
Hoppas på att både ni och jag får en fin dag så hörs vi later!


Idag tänker jag nog lägga upp denna finingen på Tradera. Har för mycket väskor :P

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Åh den var otroligt söt!!

2012-05-30 @ 11:13:59
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0