Heminrideningsarkitekten Albin

Nu ska ni få se vad Albin busade med när jag inte var hemma! :P


Han satte upp två hyllor ovanför TV:n så vi kan ha våra tv-serier där och lite annat bös. Vi behövde det verkligen, det var full i de andra skåpen!


Han köpte det otroligt fina soffbordet som jag har bloggat om, som jag tyckte var så otroligt jäkla övervackert. :)


Han satte på handtag (äntligen) till sin garderob.


Jag fick ett temporärt nattygsbord..


Det gamla satte han här, så jag fick två extra lådor att ha saker i. :P


Jag fick en bok!


Och han satte i min förvaringslåda i byrån.

Han har pysslat som en liten blå, den där luringen. :) Åkt till Ikea en gång till och skruvat och haft sig. Nu är det inte mycket kvar att göra i lägenheten, tycker jag. Sätta upp krokar i badrummet och en bänkskiva i köket. Sedan känns det riktigt bra och vi behöver nog inte göra så mycket på ett tag. :) Förutom kanske att jag får ett ordentligt nattygsbord och vi kanske byter ut det gamla matbordet. :P
Men detta känns riktigt bra, speciellt soffbordet! :D
Snart ska jag promenixa med mamma men innan det ska jag nog handla lite mat! Hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0