Edinburgh

Jag pratade med min söta mamma förut.
Vi hade planerat att åka till Rom; mamma, min moster, min kusin Cajsa, mormor och jag. Men det verkar inte som att det blir av i år. Dels för att det är svårt att matcha allas jobbscheman, dels för att min moster inte vill att min kusin ska missa något i skolan, så hon kan inte ta ledigt som vi kan. Typ.
Men då ringde mamma förut och frågade om inte hon och jag skulle ta och åka till Edinburgh en weekend, när Albin ändå är borta i utlandet och spelar in sitt program.
Ja! Jag har alltid velat åka till Skottland, de pratar så roligt där :) Visserligen vill jag gärna åka till Dublin också men det kommer väl fler ggr. Men Skottland, tokigt och fint och allt!


Edinburgh Castle.

Har inte planerat så mycket än, vi får väl kolla vad det kostar och om jag kan ta ledigt (igen) och allt. Har tagit ledigt för den 15:e och 16:e oktober, för då ska Albin och jag till Danmark så vet inte om jag kan få ledigt den 1:e och 2:e också, men man kan ju alltid fråga.
Men spännande i vilket fall, jag vill verkligen resa bort lite i höst! Nu ska det sovas som tusan!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0