Shopping på Apoteket

Imorgon går frikortet ut, så jag var på Apoteket nästan en timme innan jag skulle öppna affären, för säkerhets skull. Om det skulle vara fullt med gamla människor som skulle ha recept och allt.
Men icke! Det var så tomt så jag fick mina grejer efter bara några minuter.


Halva Apoteket? Nej, det var bara tre mediciner. Tre av samma och två "unika".

Jag hamstrar alltså lite. Så detta var sista gratisturen på ett tag. Undras vad det kan kosta egentligen.. Jaja. Det känns bra att ha lite hemma iaf, om något skulle ta slut liksom. Speciellt astmamedicinen.


På tal om ingenting så fick jag ju brev om gastroskopi igår. Jag fick för mig att jag hade läst att jag inte fick äta mat eller dricka något på 24 timmar. Va?! Inte klokt! Tänkte jag.
Men jag kollade nu och det stod att efter kl. 24.00 fick man inte dricka eller äta.
Det låter bättre. Jag var lite rädd att de försökte svälta mig, så jag inte kan kräkas på dem.
Ha!

Fick ett chokladogram idag på jobbet. Albin har bloggat om det.
Det skulle egentligen kommit i lördags, men pga jag vet inte, för de är lata? Så levererades det inte, inte ens igår utan idag. Lite dåligt, tyckte Albin och jag.
Men jag är inte jättesur. Själva tanken är ju urgullig!
Världens bäste fästman har jag :)


Spännande..!


Fint kort från sötAlbin.


Choklad!


Extra choklad som plåster på såren för de inte levererade i tid.

Jag blev glad ändå, även fast det var lite sent.
Choklad är alltid trevligt, liksom. Och själva tanken är ju underbar. Albin, du är bäst!

Idag läste jag ut min bok om islandshästar.


Mycket intressant bok. Läs läs läs!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag funderar på att se Stolthet och fördom, för Keira Knightley är med i den, och jag bara avgudar Mr Darcy. Han är wonderful. Ibland.
Funderar också på att sno min brors skärm, för min skärm är rätt mörk av sig, av någon anledning. Albin kollade på det men han hittade inget, så jag kan försöka byta skärm. Man vet aldrig, det kanske hjälper.

Annars hörs vi säkert imorgon, jag är ju ledig och allt.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0