Wanna be your lover?

Ny design på bloggen! Ser ni, ser ni?!
Albin har fixat såklart. Så duktig som alltid.
Det var lite rosa, tyckte jag allt. Nu är det lite mörkare, lite mer likt orginal fast plus svart. Och lite rosa.
Jag är nöjd iaf!


Konstig vecka har man haft. Jobbat lite konstigt och ska jobba lite konstigt idag och imorgon. Men då har jag lite tid innan att sitta och greja med Aronssons iPod Mini. Hon ska ju åka långt bort till Australien. Till alla farliga djurens rike. Eller iaf alla giftiga. Burr.
I måndags var det en tjejmiddag, lite hejdå-middag eftersom Sissel åker till Halmstad för att plugga, idag faktiskt. Och Sara the sars åker till Ryssland och ska jobba på barnhem. Jag är jättestolt över att mina vänner vågar göra sådana saker, alldeles ensamma också. Jag är så dålig på att göra saker by my self. Det enda jag kan skryta lite med var att jag gick en termin i japanska. Men det fortsatte jag inte med, det var rätt svårt med alla tecken.
Jag vill nog också göra något sånt, åka bort och göra något men skulle nog längta hem alldeles för mycket. Får försöka flytta hemifrån istället. Och ta körkort. Och fixa alla tentor som jag inte orkat ta tag i.

Bror min ska flytta, jag är avis :)
Från Linné till Örgryte. Och han och Sara ska skaffa en liten hund!
Alla gör verkligen tuffa saker. Albin ska börja plugga, och vad gör jag? Inget ovanligt...
Får skärpa till mig lite. Ta mig i kragen.


Händer lite roliga saker i affären iaf. I måndags var det skolstart och det var fullt med folk i butiken. Det gick väldigt bra, såldes massor av bokomslag, pennor, sudd, pärmar, etiketter och allt ni kan tänka er små ettor, och andra, kan behöva. Fullt upp hela dagen, i åtta timmar, non stop med folk. Det var väldigt kul men lite tröttsamt. Fick inte sitta ner något, nästan. Men kul!
Någon timme innan jag skulle stänga ösregnade det. Då kom en kvinna in och frågade om vi hade några paraplyer.
(vad tror folk egentligen? att vi har allt, fast vi bara är en bokhandel? vi har inte badringar)
Jag sa nej, och då gick hon argt ut medans hon ropade/skrek: Nej, men vad har ni här i ert jävla Mölnlycke??!!
Jag tänkte säga "trevlig stämning och snälla människor" men lät bli och tog itu med nästa kund.



På söndag blir det roligt; då ska pappa, mamma, brorsan, Sara, Albin och jag gå på Batman - The dark knight.
Finally!
Now, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0