Tisdag och lite plugg

Yes, jag ska snart sticka iväg till Borås för att plugga lite, eller iaf gå igenom vad vi ska säga på torsdag.
Hoppas att jag inte blir kvar där hela dagen, det hade varit skönt att kunna åka hem sedan och softa. :) Förhoppningsvis får vi gjort allt vi ska idag så jag iaf kan vara ledig imorgon.
Inatt fick jag verkligen "slåss" för mitt täcke. :P Vaknade av att det var lite kallt och undrade var mitt täcke var. Det hade Albin. Så jag drog tillbaks det men då drog han dit det igen och så kikade jag om det kanske var hans täcke, att mitt hade hamnat på golvet eller så.
Men icke. Sedan såg jag att han låg på sitt täcke men började väl frysa och ville sno mitt.
Men icke! :P Det var lite kul inatt iaf. :)

Hoppas att ni får en fin tisdag!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0