Sovmorgon

Idag blev det sovmorgon till klockan nio, för jag hade inte satt väckarklockan. Det var länge sedan sist så jag tänkte att jag kunde få unna mig någon timmes extra sömn :)
Idag ska jag plugga lite, börja skriva lite på rapporten och sedan söka efter mer referenser. Det finns inte massor att göra innan vi har intervjuat men man kan göra en del och det känns ju bättre när man har börjat skriva istället för ett helt tomt dokument. :P
Nu är jag superhungrig, så det blir frukost för mig!
Vi hörs senare, hoppas att ni får en fin dag :) Idag är det molnigt hos mig men det gör inget, för då känner jag inte att jag "måste" gå ut i solen :P
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0