Så trött!

Idag är jag helt slut. Har jobbat i typ åtta timmar och fick bara en halvtimmes rast. Har slagit in massor av Mors Dag-paket och stått upp typ hela dagen.
Det var rätt okej men lite varmt, min jobbtröja var alldeles för varm :/
När jag skulle hem visade det sig att det var signalfel på pendeltåget så det tog himla lång tid men jag hann med en buss hem och kom hem ungefär en och en halv timme efter jag hade slutat. Suck. :/
Imorgon ska jag plugga lite, men pluggar nog hemma faktiskt.
Ska läsa två rapporter och öva på opponering.

Nu måste jag sova.
Gonatt. (Jag ska BANNE MIG ha sovmorgon imorgon!)


Så sugen på gino just nu... Men det är lika bra att bara borsta tänderna och gå och lägga sig. :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

godnatt :)

2012-05-28 @ 00:40:50
URL: http://ilromanista.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0