Ny vecka

Idag måste vi verkligen spurta med vår rapport. Jag känner ingen som går vårdlinjen så det enda jag kan göra är att läsa några uppsatser som vi nog kan använda som referenser, det är mitt jobb idag.
Jag vill åka till landet på onsdagkväll så det vore så skönt att få gjort intervjun innan så jag kan sitta och transkribera på landet. Eller så kan man ju använda Skype men måste verkligen få intervjuerna gjorda idag eller imorgon, så viktigt!
Hatar att vara sent ute :(
Anyways, nu ska jag äta frukost efter min sovmorgon (vaknade för en halvtimme sedan).
Vi hörs later!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Skönt att åka till landet.=)



Jag kommer jobba hela sommaren så kommer inte hinna läsa så mycket då heller..

2012-05-14 @ 18:02:10
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0