Ny vecka

Yes, nu är det måndag och sista veckan för skolan. Egentligen har vi ju seminariet på torsdag men man måste ju förbereda sig :P Så sista veckan och sedan har jag klarat ett år med studier! :) Två kvar :P Det känns riktigt bra faktiskt och jag har ju kommit upp i de poäng man behöver komma upp i för att få börja på andra året så jag behöver inte oroa mig i sommar. Kan oroa mig lite för jag ska göra en omtenta i augusti men det är det enda :) Sedan blir det jobb för resten av slanten.
Nu ska jag äta frukost och sedan sätta mig och läsa två rapporter så jag får det gjort och kan softa resten av dagen. :) Hoppas att ni har en fin och solig dag!
Vi hörs!


När jag har läst klart rapporterna funderar jag verkligen på att se om Lost in Austen. Mmmm...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0