Lördagsmorgon

Hej hopp. Vi kom hem halv två inatt så orkade inte slänga iväg ett inlägg.
Det var iaf en kul kväll igår, grillningen var himla god och folket var roligt. Satt och pratade film större delen av kvällen, that's how I roll. :)
Vaknade halv nio och kände inte för att somna om. Sitter och har mensvärk och känner mig allmänt sliten :( Suck. Får se om jag orkar pallra mig iväg till Borås idag eftersom man kommer vara igång hela dagen och jag vet inte om jag fixar det. Kanske kikar in hos min morbror som firar kalas idag istället, det är lugnare.
Och då får jag nog träffa mamma och pappa också, de har ju varit borta en hel vecka, de ska komma hem halv ett idag tror jag. Har saknat dem. :)
Nej, vi får se hur jag gör, jag ska iaf äta frukost nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0