Lördag

Idag slappar vi och tar det lugnt på altanen. Det är så skönt! :)
Igår såg heka familjen på Let's dance. Jag brukar inte titta men när det är hela familjen så är det faktiskt rätt kul. :) Man sitter och försöker se om de dansar bra eller dåligt och så kan man dissa någon (*host* Molly *host*) ibland. :P
Idag åker jag kanske hem med brorsan och hans fästmö, saknar Albin :) Och så är det "lättare" att plugga när man inte är omgiven av släktingar, för då känns det som att man "måste" umgås med alla :) Det är ju himla trevligt ifs ;)

Blev tillsagd av min kusin att jag skulle blogga lite så varsågoda! :)
Har inte så mycket mer att säga just nu, får se om jag dyker up senare eller om det blir en repris av gårdagen då det baa blev ett morgoninlägg :P
Ha det fint i solen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0