Gonatt!

Håller på att slötitta lite på Scrubs som går på TV men det är nog dags att sova.
Har inte mycket att göra imorgon förutom att plugga lite typs och kanske äta glass :)
Idag var vi i stan när jag hade åkt från skolan, det var trevligt. Albin köpte Attack the block! och jag köpte en blus och en kjol från H&M. Jag hämtade också ut en bok jag har beställt från Bokia och när man ändå är där hittar man ju såklart massor :P Jag fick en bok av mannen och köpte en själv :)
Tintin låg och väntade på mig här hemma och en klänning från H&M också.
Mycket att stå i :) Jag har haft ett sådant köpstopp länge så jag kände att jag ville unna mig lite. Man ska unna sig något litet ibland, viktigt att ta hand om sig själv.
Det måste ju inte vara prylar utan det kan vara lite egentid eller massage eller så. Viktigt med att unna sig alltså!
Men vi hörs imorgon igen, så gonatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0