Fredagsförmiddag

Nu har jag suttit och jobbat lite på min uppgift och jag är nog klar nu, ska bara låta någon kolla på den så det ser bra ut och låter bra.
I eftermiddag får jag ta itu med intervjun och sitta och transkribera, så blir jag klar med allt idag och imorgon kan jag sitta och kolla lite refenrenser och skriva om dem.
Så det känns bra, det hade varit skönt om de andra i gruppen skulle vara klara med sina sökuppdrag och intervjuer senast på söndag, för då kan vi syssla med analysen och diskutera på måndag och tisdag och allt.
Det ska ju in om en vecka och jag vill inte vara ute i sista minuten.
Men nu ska jag göra mig iordning, vi hörs!
Vi får se om jag har tid och ork att lägga upp något inlägg idag för det kommer mycket folk hit och då vet jag inte om jag har tid att sitta här och vara osocial :P
Men ha en fin fredag!


Kärlek till alla därute!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Så fint halsband!

2012-05-18 @ 15:39:45
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0