Fredag

Håller på att tvätta just nu. Känner mig lite ond och rädd på samma gång. Slängde nämligen ut en grannes tvätt från det rummet jag tänkte tvätta i. Det var inte bokat på tavlan och det fanns inget lås med lägenhetsnumret på dörren så jag la det i en tvättkorg och ställde utanför rummet.
Låste såklart himla noga så inte grannen kan komma in i rummet och ta bort min tvätt. :/
Tvätten var inte helt klar, så känner mig elak, men om man inte har bokat så... Jag misstänker starkt att personen hade bokat ett annat tvättrum och behövde en maskin till, därför fanns det inget lås eller ingen bokning.
Men så gör man väl inte?
Alltid bråk i tvättstugan :P Av alla bråk som kan hända när man bor i lägenheter är det tvättstugan som stimulerar de flesta bråken. Konstigt men förståeligt.

Idag kommer kusinen på besök en stund men det är inte förrän sedan. Jag ska hinna tvätta klart (med livet i behåll) och diska först, så det ser trevligt ut. Bädda rent också.
Hoppas på en trevlig dag fast det är skitväder ute.
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0