Early morning

Vet inte riktigt vad det blir för väder idag men antar att det blir smältnivå igen :P
Kör på sandalar idag, det är kanske skönt för fossingarna.
Mina ben är inte redo för shorts än, och jag vill inte ha strumpbyxor under så det blir jeans också. Kanske blir för varmt men orkar inte bry mig just nu. :P
Nu ska jag ta datorn och lite smått och gott och sticka iväg till Borås.
Har lockat mina gruppmedlemmar att jag bjuder på glass om de är färdiga med det vi sa igår. Jag hoppas att få bjuda på glass, det känns både snällt och bra att vi kommit en liten bit på vägen. :)
Hoppas att ni får en fin dag idag, så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Älskar vädret nu :D

2012-05-23 @ 11:08:20
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0