Tvättdags

Nu har jag slängt in lite tvätt och väntar på att den ska bli klar så jag kan slänga in resten också.
Annars blir det till att tvätta håret, plugga och sedan gå på möte med Klemmingarna i eftermiddag.
Det är kallare idag än vad det var igår, så kjol som jag hade tänkt ha är kanske inte det bästa alternativet. Man måste planera så mycket om man ska till Borås. Det är ju inte att promenera i tio minuter utan åka buss i sammanlagt tre timmar.
Man får ha med sig något att lyssna på/läsa och eftersom man byter mellan bussar och spårvagnar och det kanske blåser så får man ha med sig en jacka fast det kanske verkar vara varmt.
Krångligt helt enkelt.
Men men, nu ska jag krama min man lite innan han går och jobbar.
Hoppas att ni får en mysig dag, ska försöka komma in lite senare och skriva om något intressant :)
Ciao!


Saknar vovve och fina släkten idag, det var länge sen vi sågs <3

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Oj vad lång resväg det var

2012-03-28 @ 15:46:19
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0