Torsdag och ingen Once upon a time?!?

Hej hopp, nu har jag varit på gynundersökning. Varför är det alltid så jobbigt?
Ett plus (det enda?) är att man får ha strumpor på sig. :P

Anyways, jag ska plugga om en stund men måste lägga mig i soffan och vila lite. Är slut i hela kroppen. Ska försöka komma in senare med en film- eller bokrecension, får se vilket.

Förresten, är Once upon a times säsong slut? Den visas inte på femman ikväll nämligen. Jag missade nog att de sa något efter förra veckans avsnitt. Var det då de sa att säsongen var slut? So sad, vill se mer!
Hoppas att ni har en fin torsdag iaf!


Idag drömmer jag mig tillbaka till Venedig. Vill dit igen! Eller iaf ut och resa. :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Alltid jobbigt att gå till gyn men som tur är så går det ganska snabbt.

2012-03-29 @ 13:19:43
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0