Sova

Nej, nu är det dags att sova efter en mycket produktiv dag!
Har pluggat intensivt i två timmar med Johanna från min klass och vi fick mycket gjort. Min mobil dog efter två timmar och tjugo minuter så då bestämde vi att det räckte för idag så jag åkte hem.
Man känner sig rätt ensam när inte mobilen har någon ström :P
Men jag klarade mig hem iaf :) Handlade lite mat, kom hem och var pysslig. Diskade, dammade, städade badrummet och pysslade lite allmänt.
Helt slut la jag mig i soffan coh tittade på en tre timmar lång romantisk komedi tv-serie/film som var riktigt bra, kan skriva om den i veckan.
Nu är mannen hemma och jag ska gå och lägga mig. Imorgon blir det till att tvätta, plugga och Klemmingmöte på eftermiddagen.
Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0