Söndag

Hej hopp, söndag!
Igårkväll slutade vårt Internet att funka, så jag satte mig i soffan och kikade på TV.
Kalaset var trevligt, som det brukar vara när vi träffar släkten :) Det blev lite pysslande med Lego, min kusin fick en tankbil som blev ihopbyggd. Och vi kikade lite i bilböckerna som han fick av oss. Är riktigt impad att han kan gaffeltruck, gräsklippare, glassbil och grävmaskin och sånt. En liten 3-åring. :)

Aja, idag ska jag snart sätta igång med hemtentan, det är inte mycket kvar och när den är färdig kan jag ta det lugnt resten av dagen :) Ikväll ska vi äta oxfilé och se på film och sedan blir det gino till efterrätt. Mums! Älskar mysiga hemmakvällar med min man. Speciellt när man har varit duktig med skolan. Får vila mig så jag är pigg imorgon för då börjar en ny kurs och direkt får man jobba för vi ska ha ett seminarium på fredag.
Men nu: frukost!
Hörs!


Gino ikväll, can't wait! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0