Slappardag

Idag har vi slappat ordentligt.
Efter jag hade skrivit inlägget i eftermiddags stack vi iväg på en visning av ett nytt hus de bygger precis bakom oss. Det var himla intressant att kika in i lägenheten, de har hållt på och byggt ända sedan vi flyttade in, tror jag, så det var kul att se resultatet, även fast de inte är helt klara än. Jag tror att folk kan börja flytta in i år.
Vi har bara varit på en lägenhetsvisning innan, fast det var en bostadsrätt då, och en hyresrätt nu.
Vi var nog de yngsta där (om man inte räknar med folks barn och det gör jag inte nu :P), så en tidning (Hem & Hyra) ville intervjua oss, så det fick de.
Vi kanske kommer med i tidningen? Aja, intressant att kika vad de har gjort iaf.

Resten av dagen har jag pysslat med hemtentan, tror den är klar nu. Så skönt, den ska inte in förrän på fredag så imorgon ska jag börja läsa boken som vi ska ha till andra hemtentan som ska in om en vecka. Känns som att jag har lite framförhållning :)
Vi har sett Poppers pingviner ikväll, den var kul :) Lite väl amerikanskt och lyckliga slut men det är ju en barnfilm så... :P

Nu börjar snart Derren BrownBBC Entertainment, så det ska vi inte missa! :)


Derren Brown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0