Mörk kväll

Nu är det kväll igen och jag måste sova. Imorgon ska vi gå på en föreställning så jag måste hinna plugga så mycket som möjligt innan dess. Får sätta väckarklockan imorgon. :)
Det har varit en rätt lugn kväll fast jag har ont i huvudet :/ Tror att det är för att jag har druckit dåligt och inte ätit ordentligt idag. Har ätit ett äpple, lite frukost och en pizzabit. Typ. Mindre bra.
Imorgon får jag skärpa mig.
Jag är lite dålig på att uppdatera men ni kan ju kika in äldre inlägg också, jag har ju bloggat sedan 2007 även fast det inte var så ofta då och mycket längre inlägg. Kanske inte lika intressant men ni kan ju kika :P
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0