Lördagsmorgon

Ja, nu är det kanske inte morgon längre men ändå. Igår blev inget skrivit, jag var tvungen att rusa till bussen och skolan på morgonen för att förbereda för vårt seminarium. Det gick bra, tror jag. Alla blev nog godkända. Efter det åkte jag till Göteborg och gick runt lite tills Afterwork impron började. Det var jättemycket folk, vet inte hur alla hade fått reda på Impron för det brukar vara ganska lagom med folk men det var typ kaos igår. Väldigt varmt och packat. Så jag orkade inte skriva när jag kom hem igår. Idag ska jag försöka plugga till omtentan och ikväll ska Albin bjuda mig på Magnus Betner, det ska bli kul! Jag kommer nog in lite senare och skriver. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0