Lördag

Solen skiner ute och det är lördag! Ikväll är det mello och vi har fortfarande inte listat ut vad vi ska ha med oss för tapas. Det är knepigt, varje person ska ha med sig ett recept.
Vi satt och letade recept till sent inatt (efter att ha tittat på film :P) men vet inte om vi hittade något som passade.
Aja, får kolla med brorsan, han vet säkert något.
Anyways, idag blir det till att plugga järnet, måste börja skriva på hemtentan idag om jag ska slippa stressa. Jag måste bara komma igång. Ska gå och läsa det sista nu, sedan får jag fundera ut vad jag ska skriva om. :P
Kommer väl in lite senare med ett inlägg men jag tror det blir rätt dött här idag, måste prioritera plugget nu. :)
Hoppas ni får en jättefin lördag iaf!


Kommentarer
Postat av: LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼

sv: okej! mums, verkar super gott ^^

2012-03-10 @ 11:00:33
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - Different is beautiful

fin blogg :)

Är allt okej?

2012-03-10 @ 12:41:42
URL: http://amandaabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0