Lördag!

Det är så dimmigt ute, man såg nästan inte bilarna på parkeringen utanför fönstret. Jaja, jag tror att det betyder att det kommer bli soligt och skönt senare idag, det betydde det igår iaf :P
Det var kallt, dimmigt och hiskeligt igår vid sjutiden men på eftermiddagen var det supervarmt. Måste packa ner solglasögonen i väskan, det är den tiden nu. Fast jag tror inte att det är sommar än.
Gick utan jacka igår till bion. Det var kallt :( Ångrar det och tänker ha jacka ikväll. :P
Nu ska jag softa lite och sedan ska jag ner till torget och köpa lite dricka att ha med ikväll, och kanske en present :)
Vi hörs later!


Funderar på att försöka få till en sån här till ikväll, men vi får se om jag lyckas :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0