Läggdags

Nu är det dags att sova igen. Jag har inga mer föreläsningar förrän den 19:e, då den nya kursen börjar så jag ska bara vara hemma imorgon och försöka komma igång med hemtentan.
Albin skulle tvätta och bokade en tvättid men så visade det sig att han ska åka till Borås och jobba imorgon så då får jag tvätta - IGEN :(
Tycker det är tråkigt och jobbigt att behöva tvätta varje vecka, fast vi brukar göra det varannan. Men så har det inte varit de senaste två månaderna typ, för han ska alltid jobba. Blä.
Tycker inte det är kul att tvätta och det är inte speciellt kul att behöva lägga tid på det när jag egentligen borde koncentrera mig på hemtentan. Suck. :P
På lördag blir det däremot kul, för då ska vi hem till Sissel och se på mello och äta tapas och umgås med mysigt folk :) Mys! Aja, ska sova nu och samla kraft inför imorgon.
Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0