Hundar, hus och hjärtats längtan



Igår läste jag ut denna boken, som inte handlar om samma person som i hennes föregående bok Ensamma hjärtan och hemlösa hundar. I denna boken handlar det om Juliet, hennes syster Louise och lite om deras mamma Diane och såklart lite folk runt omkring dem. Och hundar, självklart! Och en och annan katt.
Juliets man dog för några månader sedan och hon sitter hemma och vill inte träffa någon över huvud taget. Hennes mamma, pappa och syster gör allt de kan för att hon ska komma på benen igen.
Och hennes granne hjälper också till, bäst han kan.

Precis som den förra boken är jag fast :) Hundar och kärlekshistorier, vem kan motstå något sådant? Inte jag iaf. Jag tyckte att det var kul att följa nya personer, fast man hade nog velat veta lite mer hur det gick för de andra i förra boken, men så är det. :P
Jag rekomenderar den absolut, den är så mysig och gillar man hundar är det ett plus. De är självskrivna i historien och finns nästan alltid med, på varje sida, precis som de tassar runt i rummen i verkligheten och inte bland boksidorna.
Läs, läs, läs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0