Fredag och invigning!

Idag är det Klemminginvigning och det är kul :) Undrar vad man får för smeknamn?
Hoppas det är något coolt ;)

Anyways, jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt av hemtentan eftersom jag måste åka vid typ tre (det börjar fem). Och mamma kommer kanske förbi om en stund och hälsar på innan de åker upp till Falun och hälsar på min moster, mosters fästman och mina kusiner. Vill också åka till kusinerna och hälsa på!
Det görs inte så ofta eftersom det tar typ 6-7 timmar att åka dit. Vi brukar träffas på somrarna, då är alla på landet. Men ändå. :P
Nej, nu ska jag fortsätta skriva!
Hörs :)


Introveckan, när jag började plugga.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vet inte vad Klemminginvigning är men låter skoj.=)

2012-03-16 @ 14:10:48
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0